marți, 29 martie 2011

cum sa faci impletituri de sfoara

Ca sa confectionezi un panou decorativ  iti trebuie:
  • un ghem de sfoara groasa
  • un bat de frigarui
  • 3 culori de lana
Pentru inceput, iti masori 6 fire de 2 metri si 4 fire de 1,40 metri. Iti fixezi mai intai firele de 2 m pe bat, iar apoi 2 fire de 1,40 la un capat si 2 la celalalt capat. Incepi lucrul cu urmatorul nod: Si urmezi urmatoarele etape: Acum faci 3 floricele ( am precizat in alta postare cum se confectioneaza) si tai 3 fire mici din sfoara care o sa fie pe post de lujerele florilor.

7 comentarii :

  1. Pff, ce frumos arata, multa munca??

    RăspundețiȘtergere
  2. mult am transpirat,la propriu pina am invatat nodurile dar odata ce-ti intra in reflex ,nimeni nu-ti mai scoate de acolo metoda ,eu mi-am creat o mica afacere din asta doar ca trebuie sa-ti placa si banii ai scoti de zece ori pe sfoara cind vinzi lucrul final,iubesc sfoara si tot ce tine de ea

    RăspundețiȘtergere
  3. buna,
    va rog, ajutati-ma sa gasesc un link pentru a invata sa fac impletituri din sfoara.
    doresc sa fac suporturi pentru flori si alte obiecte decorative din impletituri.
    va multumesc tare mult.
    Cu respect, Camelia Barascu, Tg-Jiu
    adresa e-mail: pop.camelia@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Sal! si eu doresc sa invat sa fac impletituri din sfoara va rog da-mi mai multe detalii,vreau sa invat si eu pe alti copii la scoala.Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna! ma numesc ema as vrea sa imi spuneti va rog ce fel de nod este asta

    RăspundețiȘtergere