sâmbătă, 8 iunie 2019

Verificarea / reglarea turaţiei motorului la maiurile compactoare Weber

După cum ştiţi deja, maiurile Weber sunt printre cele mai longevive din piaţă, cu durată mare de viaţă şi foarte puţine intervenţii de service. Dorinţa noastră este de a fructifica în continuare aceste atuuri importante pentru astfel de echipamente. Prin urmare, vă prezentăm una din cauzele constatate de noi şi care poate duce la deteriorarea utilajului datorită operării necorespunzătoare.
CAUZĂ: folosirea unei turaţii a motorului mult mai mare decât cea recomandată de producător. Am identificat motoare cu turaţia de 4.800 – 5.000 rot./min., faţă de 3.600 rot./min. – turaţia de lucru recomandată. Datorită turaţiei prea mari a motorului, biela din piciorul maiului crează “şocuri” puternice asupra celorlalte elemente în mişcare; rezultatul este cel prezentat mai jos.
CONSTATARE: piesele din carcasa angrenajelor sunt deteriorate. Am constatat distrugerea suportului de rulment din capacul cutiei (vedeţi imaginile de mai jos);  ulterior, bucăţi de metal intră între pinioane şi le deteriorează.
RECOMANDĂRI: Vă recomandăm ca la fiecare verificare / revizie / reparaţie, să verificaţi turaţia motorului şi să o reglaţi (dacă este cazul). Acordaţi atenţie elementelor de acceleraţie. Vă prezentăm mai jos câteva exemple de piese / reglaje necorespunzătoare:
Şuruburi limitatoare de la sistemul de acceleraţie: verificaţi dacă au sigiliile producătorului.
Axul de la pinionul centrifugal: verificaţi reglajul.
Tije, arcuri acceleraţie: verificati, înlocuiţi dacă este necesar.
Manetă, cablu acceleraţie: verificati, înlocuiţi dacă este necesar.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu