duminică, 20 martie 2011

m.U.E pe dinafara

m.U.E pe dinafara!

Posted by Child under Life....

Mda…acum cateva zile a avut tatal meu un accident …ma rog dupa mii de hartoage cu acte si alte alea,(pana le rezolvi moare omu´) ,intr-un final l-am internat azi.Nu o sa intru in detalii cu ce a patit si bla bla bla,pentru ca deja stiti ca atunci cand iti e mai bine,calci intr-un cacat si ti-e deajuns…fuck
DAR,o sa va spun ce m-a uimit.Diferenta enooorma dintre spitalele din Romania(inclusiv personalul) si cele de aici,din Spania si cred ca in general,din strainatate.
Nu exista asemanare.Cand ajungi,cel putin 4 asistente “tabara” pe tine(numa´ barbat sa nu fii :P ) si vreo 2 doctori.Si modul in care iti vorbesc…este ca si cum ti-ar lua durerea cu mana.
De saloanele pacientilor nu mai vorbesc…ai conditii ca acasa…defapt,ai de toate.Televizor in fiecare salon,nu doar in cel cu “pacientu´ care da spaga mare“…ce sa mai.
Eu nu am avut parte de nici o “vacanta” la spital aici,dar in schimb in Romania,am intrat dintr-una intr-alta din cauza ca spaga pe care am dat-o le-a luat ochii si au uitat sa dezinfecteze sau sa schimbe ustensilele cu care m-au “macelarit”. Yack ce urat suna :x
AAA…si sa nu uit…stiti ce se intampla aici cand bagi bani in buzunarul unui asistent sau al unui medic?! Este chemata politia si iti iei o amenda de zile mari!(bine ca nu am incercat…asta imi mai lipsea).Asa ca daca nu vrei sa pari “stricat la mansarda” niciodata nu scoate banu´ la nenea/tanti ala/aia  dragut/a care te serveste.
Dar in Romania,nu lasa portofelu´ acasa!Nu de alta dar mai e drum lung pana se ajunge ca aici!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu