marți, 22 mai 2012

un comentariu minunat

Mai da una zi am primit de la anonim un comentariu superb , adevarul in stare pura 
Simt nevoia sa-l publig spre stiinta tuturor .......
Cu stima draga anonim caci adevar ai grait 
Zirconiu


Papa Anton, omule, degeaba iti racesti gura de pomana spunandu-le unor oameni de cacat ca tara lor e de cacat(tu si cu mine deja nu facem parte din cacat-poate asa doar pe sfert sa zicem, din moment ce REALIZAM ca totul in jurul nostru e un cacat, si efectiv MUNCIM la asta, adica muncim la a iesi din cacat.), ca nu prea ai cu cine discuta asta. Postarea ta e mai mult ca un strigat de disperare, ceva la modul: "baaaaa, nesanatosi la cap, dar chiar sunteti toti trepanati la cap in tara asta, baaaa, ca eu refuz sa fiu!"

Treaba e urmatoarea: am vesti pentru tine, decat sa-ti irosesti talentele de blogger si de web designer(ceea ce recunosc ca nu am rabdare sa fac, nu-s de mine), mai bine te du tata si gaseste-ti fericirea in vest, ca aici nu trebuiesti acestei tari. Eu asta am sa fac. Dar deocamdata sunt prins financiar(sunt la pamant) de aceasta patrie. Eu fac pariu cu tine oricand ca si statutul de emigrant roman in....sa zicem UK(in primul an de emigrare) si e mai bun decat statutul de cetatean roman. Tu vrei sa faci ceva cu tara asta in care traiesti acum, ok, e in regula, dar pana acum nu ti-ai dat seama ca nu ai cu cine??? De aici eu deduc ca probabil esti un tip tanar. Altfel ti-ai fi dat seama pana acum. 

Omule, Romania sta la rascruce de "imperii", ne-a asezat soarta ca un cur pe harta, deci perspectivele sunt sumbre si pe 100 de ani de acum incolo. Gandeste-te ca: hai sa zicem ca peste 100 de ani vom fi destul de avansati, oricum "ceilalti" din vest vor fi mereu cu 100 de ani inaintea noastra. Gandeste-te ca sunt tiganii care ne trag mereu in jos. Zi-mi si mie solutia megamagica, planul tau prin care crezi ca-i poti educa pe astia? Cum ii faci sa vrea sa munceasca? Astia ne vor trage in jos mereu. Iar romanii sunt hoti, sunt educati din mosi stramosi la modul: "tata, vezi ca aici trebe sa fii mai hot ca cei din jurul tau ca sa razbati", sau la modul "capul plecat sabia nu-l taie"(as adauga eu "dar nici soarele nu-l vede" ))) ).
Mai pe romaneste, trebuie sa fii sclav, trebuie sa taci chitic. ULTRAMEGASTELARA INTREBARE: Asa vrei sa-ti educi copiii? Si probabil vrei sa te numesti parinte bun? Sau probabil ca vrei sa-si blesteme zilele ca nu au nici un viitor aici? Astea ultimele 3 intrebari le adresez tuturor celor care gandesc ca mine si ca tine, nu neaparat tie.
In plus romanii sunt un mix(deci si eu si tu, aici n-avem ce face, am pus-o ))) ) de popoare barbare, verifica putintel prin istorie, Balcanii au fost din mosi stramosi butoiul de pulbere al Europei. Americanul spune(nu ca as fi nebun dupe dansii): "The power of one is to do something." Intrebarea mea pentru tine si pentru cei care gandesc ca tine si ca mine este: daca tu esti altfel si incerci din rasputeri sa te autoeduci si sa fii mereu mai evoluat, fara prejudecati, fara mentalitate de sclav, etc, pe cati in jurul tau i-ai vazut ca se schimba?? Pe cati din jurul tau i-ai vazut ca vor sa faca cu adevarat ceva? Eu afirm cu mandrie ca nu a trebuit nimeni sa-mi spuna "bai prostanule roman, schimbarea trebuie sa inceapa cu tine." Eu afirm cu mandrie ca eu am fost altfel dintotdeauna. Si tot eu iti spun ca tara asta nu te merita. Pe mine, pe tine, si pe cei ca noi doi.



Si iubitul meu comentator continua 


Deductia logica si sanatoasa e urmatoarea: daca eu imi dau seama ca tara mea e de cacat, daca tu iti dai seama ca tara ta e de cacat, daca noi doi ne-am dat seama(eu de vreo 12-13 ani sa zic) ca tara e de cacat si dupa ce ne-am dat seama de asta am "muncit" efectiv sa le deschidem ochii altora, fie prin bloguri(sunt multe bloguri cu "Romania-cacat"), fie prin viu grai si vezi ca nu se intampla nimic, vezi ca totul e la pamant, inseamna, sa ma scuze cei care citesc aici, ca Romania e plina de redusi mintal, INSEAMNA CA CEI CA MINE SI CA TINE SUNTEM PUTINI si n-avem cu cine discuta, Antoane, tata!!! Zi-mi si mie, sunt nebun eu pentru concluzia mea? Si stii ce mai inseamna? Ca o sa astepti tu aici sa se schimbe ceea ce trebuie sa se schimbe pana o sa ajungi intre 4 scanduri, iar la final se va numi ca "te-ai irosit intr-o tara care nu te merita" Si si mai grav de atata este ca iti vei da seama singu de asta, pentru ca foarte multi din jurul tau sunt...ghici, prea redusi mintal ca sa observe asta.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu