CAUZĂ: folosirea unei turaţii a motorului mult mai mare decât cea recomandată de producător. Am identificat motoare cu turaţia de 4.800 – 5.000 rot./min., faţă de 3.600 rot./min. – turaţia de lucru recomandată. Datorită turaţiei prea mari a motorului, biela din piciorul maiului crează “şocuri” puternice asupra celorlalte elemente în mişcare; rezultatul este cel prezentat mai jos.
CONSTATARE: piesele din carcasa angrenajelor sunt deteriorate. Am constatat distrugerea suportului de rulment din capacul cutiei (vedeţi imaginile de mai jos); ulterior, bucăţi de metal intră între pinioane şi le deteriorează.
RECOMANDĂRI: Vă recomandăm ca la fiecare verificare / revizie / reparaţie, să verificaţi turaţia motorului şi să o reglaţi (dacă este cazul). Acordaţi atenţie elementelor de acceleraţie. Vă prezentăm mai jos câteva exemple de piese / reglaje necorespunzătoare:
Şuruburi limitatoare de la sistemul de acceleraţie: verificaţi dacă au sigiliile producătorului.
Axul de la pinionul centrifugal: verificaţi reglajul.
Tije, arcuri acceleraţie: verificati, înlocuiţi dacă este necesar.
Manetă, cablu acceleraţie: verificati, înlocuiţi dacă este necesar.
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu