luni, 12 septembrie 2011

ASTA E ROMANIA


De-a lungul timpului, am vazut multe persoane care spun ca NU sunt mandri ca sunt romani. Si am si eu o parere despre Romania asta in care traim! Din punctul meu de vedere Romania este o tara foarte frumoasa, bogata cu tot ce vrem. Munte, Mare si asa mai departe. Dar marea problema este majoritatea oamenilor care traiesc in aceasta tara. Pentru ca peste tot unde mergem stim doar sa ne facem tara de rusine, sa aratam celor de afara ca suntem vai de capul nostru, si sa aratam ca suntem cei mai saraci. Si asta e foarte urat din partea noastra a romanilor! Nu pot sa zic ca sunt mandru ca sunt roman. Dar daca aici m-am nascut n-am ce face. Trebuie sa traiesc dupa legile imputite ale Romaniei, si trebuie sa ma obisnuiesc cu acesti oameni care ne face tara de ras. Ma intreb, de ce nu putem fi si noi altfel? De ce trebuie sa ne batem joc de tara asta? De ce nu putem munci in tara noastra pe un salariu convenabil, si sa nu trabuiasca sa plecam la munca in afara tarii? De ce nu putem avea grija de tara asta? De ce trebuie sa ne facem tot timpul de ras? Am multe intrebari la care nu cred ca imi poate raspunde cineva la ele vdeodata. Dar asta e, traiesc in Romania si trebuie sa ma adaptez stilului asta de viata din tara asta. Dar pacat ca nu stim sa apreciem ceea ce avem! Si pot zice ca imi este rusine sa spun celor din afara tarii ca sunt roman. oh go on

PS: As dori sa alfu si parerile voastre referitor la modul in care traim in Romania!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu