miercuri, 6 martie 2013

zimbeste te rog ......


Un zambet

In urma unui accident, un tip ramane fara penis. Chirurgul spitalului ii
spune:
- Domnule, ai noroc. Avem un bogat sortiment de organe din care iti poti
alege unul pentru transplant. Ce zici de asta de 12 cm ?
- Ce naiba, domnule doctor, am eu fata de 12 cm ?
- Atunci asta de 18 cm ?
- Fii serios, domnule, ce, eu sunt pustan?
... Doctorul ii face atunci o alta oferta:
- Dar de asta de 25 cm ce zici?
- Ei, da, asa mai merge. Dar acelasi model pe alb nu aveti ?!!!!


Un arab către o romancă:
- Căsătoreşte-te cu mine, frumuseţe. Vei avea aur si argint si palatul meu
va fi a ta casă.Vei fi a şaptea mea soţie.
- Du-te, mă, d-acilea! Numai după p...ă nu mai stătusem eu la coadă!



Un mos vine la spital si incepe a striga:
- AM GRIPA AVIARA !!!!AM GRIPA AVIARA!!!
Medicii se aduna toti il monitorizeaza ,analize de tot felul.
- MOSULE NU AI NICI UN SEMN DE GRIPA AVIARA!
Dar mosul :
-CUM NU! (da pantalonii jos) UITATI-VA A MURIT CUCOSUL!!!



Doi oameni de zapada. Incepe sa ninga, iar unul dintre ei spune:- Uiteee...
celule stem!

Dialog intre doua babe :
-Vecina ii imprumuti coasa la barbatu- meu?
-Nu , ca trebuie sa vina moartea sa ma ia , daca vrei ii dau furca sa-l ia
dracu!



Pentru a eradica problema igienei orale precare la barbati, Colgate va lansa
in Romania prima pasta de dinti la pet, cu gust puternic si amarui.
Sexul are doar 68 de pozitii. 69 se foloseste exclusiv pentru a curata
instrumentele.


Injuratura delicata: Din cauza dumneavoastra as vrea sa fi avut mai multe
degete mijlocii!

REPRODUCEREA
Compunere unui baiat de 9 ani despre Reproducere:
"Pentru ca se tot intimpla ca oamenii pur si simplu sa moara, trebuie sa
apara altii. Asta este copulatia. Insa oamenii nu dorm ci lucreaza cu inima,
penisul si vaginul din greu. Eu i-am vazut pe parintzii mei in camera de zi
cind copulau. Tata icnea ingrozitor si mama a urlat, insa deocamdata nici
unul dintre noi n-a murit. Insa poate ca doar au exersat fiindca bunica e
deja destul de batrina. Am observat ca ei exerseaza cam de trei ori pe
saptamina, cred ca bunica va muri curind. In noptiera mamei am gasit niste
pastile. Tata o tot intreaba daca si-a luat deja pilula. Precis e si ea
bolnava, insa nu merge la doctor. Insa daca ei continua sa exerseze asa de
mult, sigur va aparea o noua fiinta pe lume. Eu mi-as dori un iepuras.
Reproducerea la oameni se intimpla prin seminte. Florile si tufisurile si
pomii trebuie udati des si mama face dus in fiecare zi. Poate atunci creste
totul mai repede.Noua fiinta creste in burta, insa fiindca mami e bolnava, o
face de data asta poate tati. I-a crescut deja burta insa nu ne-a spus inca
nimic.
Cind noua fiinta apare pe lume, trebuie sa iasa mai intii prin vagin si e
foarte mica si alba. Negrii ies cu siguranta prin fund.

-Stii care-i diferenta intre perdeaua de la dus si hartia igienica?
-Nu.
-Deci tu ai fost, nenorocitule!!


Sotul intra în pat si-i sopteste sotiei la ureche:
- "Sunt fara chiloti" Sotia: 
-"Lasa-ma sa dorm, mâine am sa-ti spal o pereche" 

Anunt oficial :
Pentru a veni in intimpinarea dorintelor angajatilor, luna aceasta vom da
salariile marite, dupa cum urmeaza :Fluturasii vor fi tipariti pe format A4,
cu litere bold, font 36. Va dorim numai bine!



Cînd iti spun ca te ador
Tu ma iei peste picior !
Ce-as putea sa-ti spun eu oare,
Sa ma iei intre picioare?

Intr-un fel nevasta mea e ca Pinocchio. De fiecare data cand ma minte i se
umfla nasul...


O fetita se uita pe gura cheii in camera parintilor.
La un momendat exlama:
-Si cica pe mine ma trimit la psihiatru pentru ca imi sug degetul.

In fata portii raiului, o femeie discuta cu Sf. Petre.
- Sotul meu este cumva aici ? Il cheama Nicu!
- Aici sunt multi oameni cu numele Nicu, raspunde apostolul. Pentru a-ti
putea da un raspuns, am nevoie de unele amanunte.
- Cand era pe patul de moarte, sotul mi-a spus ca daca l-am inselat se va
rasuci in mormant.
- Pai de ce nu spui asa femeie?! Intreaba de Nicu-Titirezu' ! 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu