sâmbătă, 16 martie 2013

umor


Un turist american viziteaza Londra, cand de-odata simte nevoia sa urineze.
Cauta, cauta si nu gaseste nici o toaleta.
Neavand incotro intra intr-o straduta, se apropie de un colt mai
intunecat langa un zid mai inalt si incepe sa se deschie la fermoar.
Inca inainte de-a incepe sa urineze simte o bataie usoara pe umar.
Se intoarce si langa el se afla un politist tipic englez.
- Scuza-ma domnule - spune politistul - interzis a urina in locuri publice.
Americanul se scuza, ii spune ca nu are incotro, ca nu se poate abtine
si nu gaseste WC.
-Te voi ajuta - zice politistul - vino dupa mine.
Il conduce pe turist spre o portita in zid si-i arata drumul in interior.
Turistul intra si ochii aproape ca-i ies din orbite. Se afla intr-o
superba gradina, intretinuta, plina de aranjamente cu iarba, flori,
tufe si copaci.
Politistul ii indica unul din copaci si-i spune:
-Nici o problema, poti sa urinezi aici. Americanul urineaza, respira
usurat si-l intreaba pe politist:
-Spune, asta-i ceea ce se cheama amabilitatea engleza?"
-Nu - raspunde politistul - noi numim asta ambasada franceza...

Un tânăr merge la preot:
- Părinte, am venit să mă spovedesc.
- Nu este nevoie, ţi-am citit blogul!

Vine soţul acasă şi-şi întreabă nevasta:
- Ce ai face dacă aş câştiga la Loto?
- Aş lua jumătate şi te-aş părăsi, răspunde soţia.
- Perfect, spune soţul. Am câştigat 12 dolari. Ia 6 şi dispari!

Intră un domn într-un restaurant, se aşează la masă.
Cheamă ospătarul şi îl întreabă:
- Fiule, balenă aveţi?
- Nu, domnule.
- Caşalot aveţi?
- Nu, domnule.
- Rechin aveţi?
- Nu, domnule.
- Atunci dă-mi o costiţă de porc afumată şi Dumnezeu mi-e martor că am
vrut să mănânc peşte!

Niciodata nu ne maturizam cu adevarat. Invatam doar sa ne purtam in public.

Daca ma vorbesti pe la spate, inseamna ca nu esti in pozitia in care
sa-mi poti da peste nas.


Traim niste vremuri in care pizza se livreaza mai repede decat ajung politistii.

Dumnezeu a creat cerul si pamantul. Restul a fost fabricat in China .

Daca femeile ar conduce lumea, n-ar mai exista razboaie. Doar niste
tari invidioase, care nu-si vorbesc.

Cenusareasa e dovada vie ca pantofii iti pot schimba viata.

Prietenii exista pentru ca in cazul in care ai o zi proasta, sa ii
poti vizita si sa le strici si lor ziua.

Unele femei sustin ca toti barbatii sunt la fel. Nu au cam multa experienta?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu