sâmbătă, 30 martie 2013

La spovedanie


La spovedanie
 
O babă vine la preot să se spovedească.
- Ia spune, mamaie, ce păcate te apasă?
- Eh, părinte, uite ce s-a întâmplat.  Eram la seceriş şi m-a prins Ion. Mi-a dat o palmă , m-a târât într-o căpiţă de fân.
- Doamne apără şi păzeşte! Ce chinuri ai îndurat.
- Da, părinte,  în căpiţă mi-a smuls hainele de pe mine şi m-a pus la pământ, cu faţa-n sus.
- Ce animal, câtă suferinţă ţi-a fost dată. Nu te plange, e de la Cel de Sus!
- S-a dezbrăcat şi el şi s-a pus pe mine. Părinte, m-a f.. de mi-au fâlfâit urechile!
- Dumnezeu te va ierta! Dar când a fost asta? Cum a putut viola o femeie atât de în vârstă?
- Păi nu, părinte, că nu a fost acum, ci în urmă cu 50 de ani!
- Şi de ce ai aşteptat atât ca să mărturiseşti?
- Îmi face atât de bine să-mi amintesc !.
 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu