marți, 3 aprilie 2012

scrisoare de intentie exemplu

draga Cristina ,
Primesti ce ai cerut

Stimate Domnule ……………….,

            Subsemnatul Marcel Ene, am luat la cunostinta cu interes de  posibilitatile pe care le ofera compania dumneavoastra citind Ziarul Financiar - editia de marti, 15 septembrie 2003.
            Animat de puternica dorinta de a reusi, precum si de ambitie, tenacitate si optimism, propun atentiei Dumneavoastra candidatura mea in vederea obtinerii postului de “ Advertising Sales Manager “
Beneficiind de o pregatire universitara si de o experienta in  vanzari acumulata in cadrul Agentiei “ ATLAS TOURS “ ( dupa cum rezulta si din CV-ul atasat), sunt pregatit pentru un parteneriat fructuos prin care veti avea la dispozitie avantajele formarii mele teoretice  si pe cele ale putinei, dar semnificativei,  experiente de care dispun ( in special in vanzari).
Documentandu-ma  asupra activitatilor derulate de firma Dumneavoastra , am constatat cu satisfactie, ca profilul si realizarile acesteia corespund pe deplin aspiratiilor si nevoilor mele. Iata de ce imi permit sa apreciez ca dorinta mea de afirmare, entuziasmul , tenacitatea, fidelitatea, si pasiunea mea pentru reusita totala sunt numai cateva din trasaturile pe care voi fi onorat sa le pun la dispozitia unei echipe tinere si dinamice.
Oportunitatea unei discuţii despre cum ar putea fi folosite cunoştinţele şi priceperea mea în avantajul dumneavoastră, ar fi binevenită.

                                                                   Cu deosebita consideratie,
                                                                             
                                                                             …………………

2 comentarii :

  1. wow! multumesc! nu ma asteptam sa dai curs sugestiei mele si in nici un caz sa dai o asemenea comoara de scrisoare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. buna ma poti ajuta te rog cu o scrisoare de intentie pt a ma accepta la un cerc stiintific la facultate..:? :D

    RăspundețiȘtergere