marți, 17 decembrie 2013

un banc de nota 10

Un urs aleargă după un iepure.
Ursul:
- Am să te prind, iepure mic, nenorocit!
Iepurașul:
- Ba s-o crezi tu!
...
 ... Amândoi traversează un câmp și la un moment dat le iese înainte o broscuță fermecată...
Broscuța:
- Stop! Sunt broscuța fermecată și pot să vă îndeplinesc 3 dorințe fiecăruia. Cine începe?
Ursul:
- Eu, că sunt cel mai mare!
Broscuța:
- Ia să te aud ursule, care este prima ta dorință?
Ursul:
- Vreau ca toți urșii din pădure sa fie femele, în afară de mine!
Broscuța:
- Nici o problemă! Și tu, iepurașule, ce îți dorești?
Iepurașul:
- Eu vreau o cască de motociclist...
Ursul uitându-se mirat la iepuraș:
- Pe bune ca ești bătut în cap, știi asta, nu?
Broscuța:
- Nicio problemă, dorința ta e realitate, uite-ți casca. Și tu, ursule, care e a 2 a dorință?
Ursul și mai pofticios:
- Vreau ca toți urșii din pădurile vecine sa fie femele.
Broscuța:
- Nicio problemă! Iepurașule, care este a doua dorință a ta?
Iepurașul:
- Eu vreau o motocicleta de înălțimea mea, super puternică, ultra turbo.
Broscuța:
- Poftim.
Ursul uitându-se cu mirare la iepuraș:
- Mă, tu ori o faci intenționat, ori ești extraordinar de prost....?
Broscuța:
- Bun, acum gata cu cearta, hai să terminam cu dorințele.
Ursul mega excitat, dornic:
- Ultima mea dorință este ca toți ursii din Univers sa fie femele!
Broscuța:
- Dorința iți este îndeplinită, ursule. Iar tu iepurașule, care e ultima ta dorință?
Iepurașul își pune casca, urcă pe motocicleta sa, demarează în trombă și strigă, întorcându-se:
- Vreau ca ursul să fie homosexuaaaaaaal!!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu