duminică, 25 august 2013

zimbiti ca face bine.....

zîmbiti ca face bine… !
 
 
Ea către el: 
- Ai amante peste tot! ştii ce înseamna asta?
- Că sunt dezordonat?


- De ce m-ai înşelat?
- Voiam să mă conving că tu eşti cea mai bună!
- Şi de ce de atâtea ori?
- Vroiam să mă asigur că nu este o eroare!


- Eşti fară bun simt! De fiecare dată când vorbesc cu tine te ia căscatul!
- Iubito, nu căscam, încercam să zic şi eu ceva.
 

Se întâlnesc două prietene. Prima observă:
- Maria, iar eşti însărcinată, de-abia ai divorţat!? Cu cine?
- Cu fostul meu soţ. A venit să-şi ceară scuze pentru că m-a lăsat singură cu doi copii...

- De ce bei, Costică?
- Am trei băieţi, şi toţi sunt la armată! Dar tu, de ce bei?
- Eu am trei fete şi toată armata-i la mine!


Astăzi i-am adus soţiei mele flori. Acum când stau cu ele în faţa uşii nu îmi mai amintesc de ce le-am luat: s-a purtat ea bine sau m-am purtat eu rău?!
 

El: - Bună, scumpo! Ce-ai mai făcut azi?
Ea: - Am citit ceva foarte interesant.
El: - Serios? Ce anume?
Ea: - E-mailurile tale.

Pana la urma, s-a dovedit ca bebelusul pe care il cresteam de doua saptamani 
nu era al meu. Cica a fost nu stiu ce incurcatura la spital. 
Sincer sa fiu, m-am gandit si eu la treaba asta. 
Eu ma dusesem acolo ca sa-mi scoata ghipsul...
 
 
 
 
 
- Cum iti mai merge casnicia? il intreaba un barbat pe altul la carciuma.
- Foarte bine, dar ceva parca ma pune pe ganduri: ne-am mutat de la Oradea la Constanta si avem in continuare acelasi postas!
 
 
 

 

 
 
Doi şoferi ucraineni sunt opriţi la vamă:
- Ce transportaţi?
- Calculatoare de buzunar!
Controlează vameşii camionul şi găsesc pistoale, mitraliere, grenade,.
- Astea sunt calculatoare??
- Păi noi în Ucraina aşa ne facem socotelile!
 
Vreti sa aveti copii frumosi? Straduiti-va atunci sa aveti vecini frumosi!

 

 
Doi prieteni, un englez si un chinez, se plimbau impreuna prin Londra.
- Uita-te la toate steagurile astea! Imi umplu sufletul de mândrie patriotica!
- Dar, Chan, tu esti chinez, iar astea sunt steaguri britanice!
- Da? Uita-te la etichete...
 
 
Intr-o farmacie un student dragut cere un prezervativ.
Farmacista:
-Vi-l impachetez sau vi-l imbrac?

 

 
De ce  se dau jos din pat barbatii la mijlocul noptii ?     
Rezultatele : 
- sa bea apa : 5% 
- sa mearga  la < toaleta > : 12% 
- sa mearga . acasa : 83%

 
Invatatoarea, la scoala, ii intreaba pe copii:
- Vasilica, ce-i tatal tau?
- Gunoier.
- Nu se spune gunoier, ci functionar la Salubritate.
- Petrica, ce-i tatal tau?
- Gropar.
- Nu se spune gropar, ci functionar la Pompe Funebre.
- Bula ce-i tatal tau?
- DJ la Mystic Club.
- Cum adica?
- Clopotar la biserica

 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu