miercuri, 10 aprilie 2013

Bancuri medicale


Bancuri medicale
             

Dupa ce a născut nevasta-mea, am întrebat-o pe doctoriţă:
- Şi acum, peste cât timp credeţi că vom putea face sex?
- În 20 de minute ies din gardă, aşteptaţi-mă în parcare.

  - Domnule doctor, cred că e bolnav. Deşi mănâncă bine, a pierdut
300g în ultima săptămână.
- Nici-o grijă, rezolvăm, zice doctorul. Suge de la piept sau îi daţi
lapte praf?
- De la piept, domnule doctor.
- Aha, atunci vă rog să vă dezbrăcaţi ca să vă examinez.
Tipa îşi dă bluza jos, aruncă şi sutienul.
Doctorul îi palpează sânii, o mulge, examinează îndeaproape sfârcurile
şi, în cele din urmă, nedumerit, pune gura şi suge de la ambii sâni.
Apoi, radios, pune diagnosticul:
- Bineînţeles că slăbeşte copilul, dumneavoastră nu aveţi lapte, doamnă!
- Normal , zice tipa. Eu sunt mătuşa lui, dar oricum, îmi pare bine că
am venit cu el azi!

O pereche aşteaptă un copil şi se informează la doctor cum e cu sexul
în timpul graviditatii.
Doctorul explică:
- În prima treime a perioadei de sarcină puteţi avea contact sexual
normal, în a doua treime numai din spate ca şi câinele, iar în ultima
treime ca lupul.
Soţul puţin contrariat:
- Ca lupul?!
La care doctorul:
- Da, da te pui lângă gaură şi urli.

Un doctor român se întoarce din China , unde participse la un congres
internaţional pentru reducerea natalităţii. Toţi se adună în jurul
lui, curioşi să afle cum au rezolvat chinezii problema.
- E foarte simplu. Când bărbatul vine la consultaţie, doctorul îl pune
să-şi aşeze testicolele pe masă,le ţine bine, ia ciocanul şi le trage
una tare cât poate.
Pe cei prezenţi îi trece un fior rece pe spinare.
Unul zice cu jumătate de voce:
- Dar nu doare?
La care doctorul, calm:
- Doar dacă-mi dau din greşeală cu ciocanul în deget.

O doamnă, foarte, foarte fiţoasă, care locuieşte în Pipera merge cu al
ei Mercedes la medicul său.
Intra în biroul medicului şi strigă:
- Doctore, e groaznic, am fost înţepată de o viespe.
- Haideţi doamnă, calm, spune medicul, probabil nu e mare lucru...
- Dar doctore, tu nu-ţi dai seama, este extrem de ... cum să spun ... este
îngrozitor de jenant, off...
- Daaa mi-aţi spune întâi unde aţi fost muşcată...?
- Aaaa, asta nu! În niciun caz!!!
- Dar sunt doctor, puteţi să-mi spuneţi!
- Nu, pentru că trataţi toate prietenele mele şi dacă ar afla viaţa
mea socială ar fi distrusă...
- Dar eu respect secretul profesional, nu voi spune nimănui, hai ziceţi-mi!
Atunci doamna se apropie de doctor, se asigură că nu mai e nimeni în
cameră şi-i şopteşte:
- La MiniPrix, în Otopeni...

La doctor se prezintă un bărbat care începe să-şi verse oful:
- Domn doctor, am o problemă: când sunt cu nevastă-mea, nu mai dau
randamentul de pe vremuri...
- Stai liniştit! Uite aici un praf roşu, presară-l înainte şi o să ai
randamentul de pe vremuri.
A doua zi, omul vine iar:
- Domn doctor, nu a avut nici un efect...
- Înseamnă că problema e mai gravă decât am crezut. Uite un praf
albastru. Ăsta trebuie să meargă.
În următoarea zi, omul vine iar, amărât:
- Domn doctor, nici ăsta n-a mers...
- Un singur praf mai am, ăsta gri. Daca nici ăsta nu merge, nu ştiu ce
să-ţi mai fac...
Pleacă omul acasă şi se întoarce a doua zi fericit.
- Ei? Cum a mers? - Super! Toată noaptea am fost activ! Şi nici acum
nu mi se culcă!
- Ei, cimentul tot ciment ramine...

Se duce un tip la doctor şi zice:
- Domnule doctor, eu sunt dezechilibrat sexual !
- Lasă că pun io diagnosticul, că de-aia sunt doctor. Tu spune-mi
numai simptomele!
- Păi e simplu, domnule doctor! Când mi se scoală... cad pe spate.

- Medicul meu a insistat să trec pe la dumneavoastră, spuse pacientul
către psihiatru.
Dumnezeu ştie de ce, căci eu am o căsnicie fericită, o slujbă sigură,
mulţi prieteni, n-am griji...
- Hm, spuse psihiatrul, luându-şi carnetul de notiţe. Şi de când ai
senzaţia asta?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu