vineri, 26 aprilie 2013

zimbiti ,mine cine stie ?.....


Un tip intră în cabinetul unui doctor. - Doctore, doctore... îmi cade părul!
 - Ieşi afară, abia s-a măturat!
 
Un poliţist în autobuz. Înghesuială mare, căldură. Cineva strănută.
Poliţistul: - Cine a strănutat? Linişte.
- Cine a strănutat?! insistă poliţistul grav.
 Lumea nu mai respiră. Poliţistul scoate pistolul şi trage două focuri pe geam:
 - Cine a strănutat!?!
Toţi tremurau. În sfârşit, o băbuţă pe un scaun cu voce gâtuită:
 - Eu am strănutat.
- Sănătate, mamaie!
 Apoi cu privirea spre ceilalţi călători speriaţi: - Ni s-a ordonat să fim politicoşi!
 
Alo, Asociaţia pentru Protecţia Animalelor? Trimiteţi pe cineva de urgenţă să salveze un animal chinuit.
- Dar ce s-a întâmplat, stimată doamnă?
 - Poştaşul s-a suit într-un copac din curtea mea şi îmi înjură câinele...
 
Tată, am de gând să-mi bag un cercel în nas. Ce crezi?
 - Cred că o să te ajut să-ţi faci bagajele.
 
De când prietena mea a rămas gravidă, totul s-a schimbat. Adresa mea, identitatea, numărul de telefon, cartea de credit...
 
Un poliţist opreşte un motociclist care gonea pe strada principală.
- Să vă explic... începe motociclistul, dar poliţistul i-o retează imediat:
- Nu-i nevoie de explicaţii. O să te las să-ţi răcoreşti călcâiele la poliţie până se întoarce şeful.
 - Dar de fapt... - Nicio vorbă să n-aud! Mergem la secţie şi nu mă interesează ce ai să-mi spui! Câteva ore mai târziu, poliţistul se uita să vadă ce face prizonierul său în celula secţiei şi-i spune:
- Ai noroc că şeful e socru mic azi, o sa fie în toane bune când vine.
 - Greu de crezut, zice tipul din celulă. Eu sunt mirele.
 
Iubitule, unde e cadoul meu?
- Iubito vezi Ferrari-ul ăla roşu de afară?
 - Vai, iubitule...
 - Ţi-am luat un ruj de aceeaşi culoare...
 
În mijlocul deşertului, un om cântă dumnezeieşte la vioară. Un leu se apropie, îi dă târcoale cântăreţului şi se aşează la căţiva paşi de el, mişcându-şi capul în ritmul muzicii. Mai vin doi lei şi se aşeaza la fel, lângă cântăreţ. După încă ceva timp, vine un al patrulea leu care îl mănâncă pe cântăreţul nostru. Pe o creangă în apropiere, doi vulturi fac conversaţie:
 - Ţi-am spus eu că dacă vine surdul s-a zis cu muzica?
 
După o cină selectă la nişte cunoscuţi, soţia îi spune soţului:
 - Dragule, nu ţi-a fost ruşine să te duci de cinci ori cu farfuria după mâncare?
- Nu, dragă, de fiecare dată spuneam că este pentru tine.
 
 De ziua lui, soţul primeşte din partea soţiei un şampon împotriva căderii părului.
 - Dar mie nu-mi cade părul, iubito...
- Nu-i nimic, dă-i-l colegei tale de serviciu, ei îi cade...
Nu se poate sa nu radeti
190992
 
64303
 
129502
 
190051
 
 165062
 
402343
 
1258127
 
79459
 Dar daca ai zambit, ma bucur !!!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu