vineri, 16 noiembrie 2012

un banc pe zi



Cand si-a vazut nepotelul pentru prima data, soacra dezamagita ii spune norei:
- Nu seamana deloc cu fiul meu.
Atunci nora si-a ridicat fusta si i-a zis:
- Auzi, mama soacra, asta-i π-zda, nu xerox.

............................................................................................................................

 Vine sultanul de la lupta si are chef de sex. Incepe si striga : .
- Eunuc, adu-mi cadâna nr 32 !
Eunucul ii aduce cadâna, sultanul o "aranjeaza" repede , dupa care striga iar : .
- Eunuc, adu-mi nevasta nr 4 !
Fuge eunucul, ii aduce nevasta, o ia sultanul, "i-o pune" bine si la asta, dupa care din nou striga:
- Eunuc, adu-mi cadâna nr 23 !
Alearga din nou eunucul, ii aduce astuia cadâna, o ia si pe asta, o face bine, bine, bine, dupa care incepe sa strige din nou : .
- Eunuc, adu-mi cadâna nr 12 !
Eunucul nu mai apare. Acesta striga din nou : .
- Eunuc !... nimic.
- EUNUC !!!... tot nimic.
Suparat sultanul iese si intreba primul strajer : .
- Unde e eunucul asta al meu?
Strajerul raspunde:
- Eunucul a fàcut infarct si a decedat !

MORALA : .
Nu fututul ne omoarà, ci alergatul dupà pi...))

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu