luni, 5 noiembrie 2012

"De ceva vreme mă dor toate încheieturile"


"De ceva vreme mă dor toate încheieturile"

1.
 Referitor la solicitarea d-lui Alexandru din De­troit , USA , publicată în F. AS nr. 1029, îi indic o reţetă care îl va scăpa de toate afecţiunile de care se plânge. Reteţa este foarte ieftină, uşor de preparat şi mai ales de folosit.
Reţetă: * Se cumpără din farmacii o sticlă de spirt sanitar de 1/2 l, în care se pun 2 linguriţe de sare grun­joasă (ce se foloseşte pentru murături, sare na­turală, curată) şi 2 linguriţe sare de lămâie (se gă­seşte în magazinele alimentare). * Această combinaţie se ţine la macerat 6 zile. Se agită continuu, în fiecare zi, pentru topire şi omogenizare. În final, se filtrează con­ţinutul prin tifon. Se clăteşte sticla şi se reintroduce lichidul filtrat.
Cum se foloseşte: Locurile care dor se vor unge de două ori pe zi, la în­ceput, apoi, după scăderea durerilor (de regulă, durerile dispar repede), se repetă masarea până la deplina vin­de­care.
Nu se aplică pe răni sângerânde, nu se bea, nu se ating ochii!
Am folosit şi folosesc acest pre­parat şi l-am recomandat şi unor cu­noscuţi care sunt mulţumiţi de înlătu­rarea durerilor pe care le au în articu­laţii şi dureri musculare.
Vă doresc succes şi să ne ajutăm reciproc, cu tot ce ştim de bine pentru sănătate şi cheltuieli băneşti cât mai mici.

2. Stimate domn, în ultimii ani, datorită serviciului, care mă obligă să mă deplasez prin toată ţara , am con­tractat dureri serioase ale umerilor, încheieturilor mâi­nilor, şi cele mai puternice, la glezne şi la bolţile labe­lor picioarelor. Dar anul trecut, întâmplător, am aflat despre un remediu natural care ia foarte rapid durerile. Este ceva de necrezut! În toamnă, când au apărut cas­tanele (au început să cadă din pomi), am cules o canti­tate mai mare. Le-am mărunţit şi le-am pus în borcane cu gura mai largă şi care se închideau cu capac etanş. Se umplu cam treisferturi de borcan, deasupra am tur­nat spirt alb medicinal, să depăşească cam cu două degete compoziţia castanelor mărunţite. Eu le-am pus în borcan de 0,800 kg. Din când în când, le mai miş­cam puţin. După circa 2-3 luni, când spirtul devine maroniu la culoare şi mai lipicios, vă ungeţi cu el pe lo­curile dureroase. În câteva ore, durerea dispare. Se repetă unge­rea până la dispariţia totală a durerii.
A se evita ungerea seara, înainte de culcare, pentru că se pătează aşternuturile. Şi ziua pot păta lenjeria, dar efectul este ex­traordinar.
Nu-ţi vine a crede că durerile îngrozitoare rămân o amintire. În caz că revin - se re­petă operaţia de ungere

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu