miercuri, 2 octombrie 2013

la misto....


Doua blonde traverseaza cu masina un sat:
- Uite, fato, ce cal frumos!
- Nu e cal, fato, e porc!
- Nu, fato, nu, sigur este cal ! Porcii n-au coarne!
  
O blonda si o bruneta asteaptau autobuzul in statie:
- Ce numar de autobuz astepti? - intreaba blonda.
- 9 - raspunde bruneta.
- Eu astept numarul 6 -  spune blonda.
La un moment dat, in statie apare autobuzul 69.
- Ce bine; mergem impreuna acasa! - se bucura blonda. 
 
Ursul si iepurila sunt chemati de armata pentru a fi incorporati.
- Ba, ursule, nush' de tine, dar eu nu vreau sa fac armata!
- Pai ce, eu vreau?
- Mai, ursulet, eu am sa-mi tai urechile si sigur or sa-mi dea astia drumul, ca fara urechi eu nu le mai sunt de folos, pentru ca nu mai pot sa dorm iepureste.
Zis si facut... A doua zi, la incorporare, iese iepurasu'.
- Ce ai facut, ma, iepure?, intreba ursu'.
-Pai, gata, am scapat... hai, ca tu urmezi!
-Da' eu ce sa fac, ma, ca urechi nu prea am, coada e mica... gata!! am sa imi tai o laba, ca doar acolo e puterea mea...
Zis si facut. Isi taie ursul laba si intra la comisie.
Dupa ceva timp...
- Ia zi, ursule, ce s-a intamplat, ai scapat?
-Da, ma!!!! Mi-au zis astia ca sunt prea GRAS.
 
Mos Ion și preotul Vasile:
- Pai bine, mos Ioane, 60 de ani casatorit, iar acum, la 80 de ani, iei una de 20?
- Nea Vasile, cu o sotie batrana toata noaptea te frichini: ba o doare capul, ba pastile, ba aia, ba aia… Asta de 20 de ani pleaca seara si se intoarce dimineata… si DOOORMI asaaa de bine!
 
Un tip irascibil la magazin:
- Doamna, nervi aveti?
- Nu!
- Nu-i nimic, va fac eu...
 
- Alo! Biroul de consiliere a alcoolicilor anonimi?
- Da.
- Puteti sa-mi spuneti, va rog, la sarmale de porc cu mamaliga, ce vin merge: alb sau rosu?
 
Cand ma uit la proba de 100 de metri, ma simt de parca as fi martor la o crima. Se aude un foc de arma si apoi niste negri o iau la fuga…




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu