sâmbătă, 6 iulie 2013

bancurile de la sfirsitul de saptamina

 Lupu' o prinde pe Scufiţă în pădure:
- D-ră, ai două opţiuni: fuziune sau absorbţie!
162. La tribunal:
- Acuzat, eşti condamnat la 45 de ani de închisoare!
- Dar domnule judecător, nu cred că mai trăiesc atât!
- Ei, fă şi tu cât poţi!


- Ce mai e nou, Vasile?
- Sunt suparat
, nevasta-mea ma insala.
- Ba, eu te-am intrebat ce mai e nou!

 Un sofer , oprit in trafic si amendat:
- Si ce sa fac acum cu amenda? întreaba soferul pe politist.
- Pastrati-o bine undeva, când aveti zece bucati, primiti o bicicleta…

 Trei ardeleni vin cu trenul de la Bucuresti la Cluj. Pe la Ploiesti unul zice:
- Oof!
Pe la Sibiu al doilea zice:
- Oof!
Oof!
Pe la Alba-Iulia al treilea zice:
- Oof! Oof!
Oof!
Ajung la Cluj si primul zice:
- No, bine c-am ajuns ca, iaca, tat drumul vorbiram numai politica!

 După o seară romantică am condus-o acasă. Chiar înainte să treacă pragul, s-a întors către mine, m-a sărutat și mi-a șoptit:
- Ce-ai zice să rămâi aici peste noapte?
- Nu, mulțumesc, i-am zis în timp ce mă îndreptam către stația de autobuz.
Între noi fie vorba, ce dracu' era să fac eu singur toată noaptea în fața ușii?

 Într-o zi, vine Bulă acasă fericit foc. Taică-său, curios, îl chestionează
despre motivul bucuriei sale.
BULĂ: Tată, astăzi am avut prima experienţă sexuală, mărturiseşte
Bulă cu zâmbetul pe buze.
TATĂL LUI BULĂ: Serios? Ia stai şi spune-mi cum a fost...
BULĂ: Nu pot, mă, tată, că mă doare curu’.

 Se întoarce fata de la întâlnire. Conversaţie cu mama:
- Cum a fost, e frumos?
- Ahhh… Doamne, e suuuper.
- Miroase bine?
- Extraordinar. Un gentleman.
- Cina a fost gustoasă?
- Foarte gustoasă. Restaurant select.
- Dar… asta…. A fost?
- A fost… e pur şi simplu excepţional.
Vine băiatul de la întâlnire. Conversaţie cu tata:
- Da?
- Da.
- Bravo!

Sotul vine de la servici mai tarziu,si isi gaseste sotia in pat cu doctorul de familie. Doctorul, rusinat, spune:
- Nu este ceea ce credeti, doar ii luam temperatura!
Sotul suparat:
- Daca termometru nu e gradat, te impusc!

. Ora de biologie.
PROFESOARA: Copii, ştiţi că stamina şi pistilul la flori sunt organe
de reproducere?
BULĂ (stupefiat): Să-mi bag piciorul... şi eu le miroseam!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu