joi, 2 mai 2013

bancuri


Daca ti se pare ca intelegi o femeie, ai dreptate… ti se pare.

Sunt atat de sarac, incat, dupa ce ma imbrac, ai impresia ca ma mut!

Varsta nu iarta! Am imbatranit, fratilor. Sunetele pe care le faceam inainte in timpul sexului, le fac acum cand ma dau jos din pat.

Sunt exact ca si gradina zoologica din Piatra Neamt. N-am niciun leu.

Testament: “Fiind in deplinatatea facultatilor mintale, inainte de moarte am cheltuit toata averea.”

- Ce mai e nou, Vasile?
- Sunt suparat
, nevasta-mea ma insala.
- Ba, eu te-am intrebat ce mai e nou!

Constatare medicala: cu cat  mai urata este femeia cu atat mai rar o doare capul!

- Dragule, ce sa-mi cumpar ca atunci cand voi aparea pe plaja sa intoarca toti capul dupa mine?
- Schiuri.

Oamenii de stiinta britanici au descoperit ca sunt englezi.

Din curiozită
țile lumii: știai ca ardelenii se reflectă în oglindă cu o întârziere de 5 minute?

Data viitoare, cand iti mai vine sa razi de alegerile nevestei, aminteste-ti ca si tu esti una dintre ele!
 
Daca inca mai crezi ca sotia te iubeste mai mult decat pe pisica, incearca sa urinezi in cizmele ei!

Daca femeia nu s-ar fi opus, Kamasutra ar fi avut o singura pagina.
 
- Fumezi?
- Nu.
- Bei?
- Nu.
- Preacurvesti?
- Nu.
- Nu-ti inseli sotia?
- Nu.
- Atunci cum pacatuiesti?
- Mint.
 
O prostituata este ca o sirena. Jumatate isi pastreaza pentru ea, jumatate pentru peste.
 
Majoritatea romanilor cred ca majoritatea romanilor sunt prosti.
 
El: Buna, vreau sa te cunosc mai bine, am 38 de ani, sunt deputat de 10 ani si sunt onest.
Ea: Buna, eu am 30 de ani, sunt curva de 15 ani si sunt virgina!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu