vineri, 2 martie 2012

Un dresor de crocodili

Un dresor de crocodili apare in fata unei multimi
la gradina zoologica:
- Si acum dragilor o sa urmariti cat de bine e dresat acest crocodil
infiorator!
Langa el pasea agale un monstru de crocodil. Ii trage omul doi pumni cu
putere in cap, crocodilul deschide incet gura, niste dinti infioratori
straluceau la cativa centimetrii de pantalonii dresorului.
- Ati vazut cat de bine e dresat a deschis cu atentie gura langa mine si nu
mi-a facut absolut nimic. Acum am sa imi bag penisul in gura lui si veti
vedea ca nu voi pati nimic!
Se desface omu la pantaloni si isi aseaza penisul in gura crocodilului.
- Acum veti vedea ce impecabil este dresat, ani de zile de munca, dar a
meritat!
Dupa care ii trage ditamai pumnii in cap. Crocodilul calm inchide gura cu
atentie sa nu il raneasca.
Dupa ce tine o perioada gura inchisa, mai primeste doi pumni in cap si
incepe sa deschida iarasi gura grijuliu sa nu raneasca penisul dresorului.
- Extraordinar ati vazut cu ochii vostri ce minune poate face un om, nu am
patit absolut nimic si totul este in ordine, acum daca este vreunul dintre
dumneavoastra care ar vrea sa incerce...??
O blonda, iesind in fata:
- Eu as incerca, dar va rog sa nu imi dati prea tare in cap ca am avut
febra zilele trecute!!!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu