miercuri, 31 octombrie 2012

banc de criza


Iubirea mea,

     Nu-ţi pot trimite salariul luna aceasta, din cauza recesiunii economice profunde în care s-a afundat subit economia mondială, aşa că iţi trimit 100 de sărutări înfocate.
      Tu ai fost, eşti şi vei rămâne, iubirea mea pe viaţă!
                           Soţul tău iubit.

După câteva zile, soţia iubitoare îi răspunde:

      Dragul meu,
     Iţi mulţumesc pentru cele 100 de sărutări înfocate şi
îţi  trimit detaliile cu privire la cheltuielile mele recente:
 1.  Lăptarul a fost de acord să primească 2 sărutări pentru  lapte şi să  mă dezbrac în faţa lui, în fiecare dimineaţă, pentru o lună de  zile.
 2.   Electricianul a acceptat sa nu ne decupleze încă de la curent, abia după ce i-am aplicat  cea de-a 7-a sărutare înfocată (pe ureche), l-am mângâiat 10 minute într-un anumit  loc ;
 3. Proprietarul vine în fiecare zi şi cere 2-3 sărutări de  consolare în loc de chirie;
 în plus, m-a anunţat că, de luna viitoare, va  trebui sa i le aplic într-o zonă mai sensibilă, înţelegi ce vrea să zică, da?...
 4. Patronul supermarketului nu a acceptat numai sărutări înfocate, astfel că a trebuit sa-i ofer si alte  „chestii” negre şi fierbinţi (nu cafea, că nu mai avem!)...
 5. Pe mărunţişuri am mai cheltuit 40 de sărutări înfocate +  mângâieri.

     Nu-ţi face griji pentru mine, mi-au mai rămas vreo 35 de  săruturi şi sper să mă descurc luna aceasta. Pot să-mi fac planul de cheltuieli şi pentru luna viitoare la fel?
    Te rog, sfătuieşte-mă câte să dau la revizia maşinii?!
                        Cu drag,
                     Iubirea ta!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu