luni, 13 iunie 2011

De ce oare romanul este atat de parsiv

De ce oare romanul este atat de parsiv? De ce natia asta de oameni idioti nu stie sa aprecieze?
Suntem singura tara din UE care are doar 3 autostrazi si incepute si nefinalizate, suntem singura tara din UE cu cel mai mic salariu pe economie, suntem singura tara din UE care are cel mai mare imprumut luat de la FMI, suntem singura tara din UE care  nu stim sa ne apreciem valorile si probabil asta doare cel mai tare. Dar totusi de ce atatea si multe altele? De ce oare Romania a fost “aleasa” ca sa fie cea care indura atatea?
De ce si pina cind ii vom mai suporta pe derbedeii astia ???
De une luam altii ???
Acum 20 de ani am avut ocazia , putinta si oameni necesari pentru un nou start ( Regele , Ratiu ,Coposu ...) care puteau schimba ceva
Noi ce-am facut ??? Am votat cu nu ne vindem tara alde Iliescu ...
Asta am semanat asta culegem
Si totusi ....pina cind ?
Cred ca a venit timpul secerisului recoltei sadite acum 20 de ani si sper ca un nou rad pentru un nou inceput se inpune .
Avem destui oameni patrioti inca in tara si mai ales afara , hai sa-i chemam sa ne sprijine si sa-i sadim asa cum am facut de mult cu Carol 1 , si a iesit bine .
ZIRCONIU

Un comentariu :

  1. Si care sunt patriotii ma rog si daca sunt patrioti de ce trebue sa-i chemam.Ce ei nu vad ce-i in tara.Crezi ca ai de afara mai vin in tara?!Eu unul nu mai am chef sa vin.

    RăspundețiȘtergere