marți, 25 ianuarie 2011

Mama lui Stefan cel Bugetar

Mama lui Stefan cel Bugetar

Pe o strada ingusta, intr-un bloc recent,
Unde bate vintul si-i pe jos curent,
Tinara nevasta plinge si suspina
Ca-i oprita apa si nu e lumina.
Si ca la serviciu sotul ei iubit
A plecat la 6 si n-a mai venit.
Orologiul suna noaptea jumatate
Jos in bloc, la poarta, oare cine bate?
- Eu sunt mama soacra, sunt facut covrig
Vin de la serviciu si sunt mort de frig!
Tinara nevasta fuge sa-i deschida
Insa din balcon mama soacra-i striga:
- Ora e tirzie, esti un derbedeu!
Unde ti-e chenzina, nu-ti sunt soacra eu !
- Nu sunt eu de vina, soarta fuse cruda
Am muncit ca boul pe 50 %
Am venit acasa sa ma incalzesc
Si sa fac o baie, sa ma odihnesc
- Ai venit degeaba, ii raspunse soacra
Fiindca nu-i lumina si-i oprita apa!
Du-te la serviciu si de-o fi sa mori
Vine sindicatul cu-n buchet de flori

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu