vineri, 22 mai 2015

vorbe grele....


> 
> - Ei, ce-ţi mai fac puştanii?
> 
> - Ehe, să fii tu sănătos de cînd nu mai sînt puştani!
> Unul e deja însurat.
> 
> - Şi celălalt?
> 
> - Celălalt o duce bine.
> 
> _______________________________
> 
> 
> 
> Dacă ţi se pare că înţelegi o femeie, ai
> dreptate... ţi se pare!
> 
> 
> _______________________________
> 
> 
> 
> Vrei partenera visurilor tale? Atunci mergi înapoi la
> culcare.
> 
> _______________________________
> 
> 
> 
> O mamă îi scrie un e-mail fiului ei: Dragă Toni, ce mai
> faci? Aici tuturor ne este dor de tine.
> 
> Te rog, ieşi de pe calculator şi coboară în bucătărie,
> să mănânci.
> 
> Cu drag,
> 
> Mama
> 
> _______________________________
> 
> 
> 
> Nevastă-mea spune că sunt prea curios, cel puţin aşa
> scrie în jurnalul ei secret.
> 

> _______________________________
> 
> 
> 
> - Vreau să divorţez, domnule avocat.
> 
> - Şi care e motivul, doamnă?
> 
> - Nu mi-a fost credincios.
> 
> - Adică?
> 
> - Adică mi-am dat seama că nu e tatăl copilului meu.
> 
> _______________________________
> 
> 
> 
> Vorbă între marinari: iubeşte-ţi copilul ca şi cînd ar
> fi al tău.
> 
> _______________________________
> 
> 
> 
> - Soţia dumitale va fi frumoasă, deşteaptă şi bogată,
> ii spune ghicitoarea unui bărbat.
> 
> - Minunat, dar ce fac cu actuala?
> 
> _______________________________
> 
> 
> 
> "Felicitări, băiatul meu!", spune unchiul.
> "Sînt sigur că peste ani, cînd te vei gîndi la ziua
> de azi, ţi-o vei aminti ca pe cea mai fericită zi din
> viaţa ta."
> 
> "Dar nu astăzi mă însor, abia mîine!"
> protesetază nepotul.
> 
> "Ştiu", răspunde unchiul, "tocmai de
> aceea."
> 
> _______________________________
> 
> 
> 
> O blondă la o secţie de poliţie :
> 
> - Am fost violată de un idiot!
> 
> - De ce spuneţi asta?
> 
> - A trebuit să-l ajut!!!!!
> 
> _______________________________
> 
> 
> 
> Studiu: În medie, un bărbat spune "Da" de 17 de
> ori pe minut... când vorbeşte la telefon cu soţia!
> 
> _______________________________
> 
> 
> 
> - Care viciu masculin este inacceptabil pentru femeia
> modernă: alcoolismul sau impotenţa?
> 
> - Sărăcia!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu