duminică, 10 mai 2015

Lecția de marketing



 Lecția de marketing 

 Mutandu-se in alt oras, un tanar s-a dus sa isi caute un loc de de munca la un supermagazin.

 - Ai oarecare experienta in vanzari?
 - Da, i-a raspunse tanarul. Acasa am fost comis voiajor.
 Dupa ce l-a masurat lung din priviri, directorul s-a hotarat sa ii dea o sansa. Sfarsitul interviului a fost: “Ei bine…incepi lucrul de maine. Voi veni la inchidere sa vad cum te-ai descurcat”.
 Prima zi de munca a fost grea, dar tanarul nostru a depasit-o. La ora inchiderii, directorul a coborat si…
 - Cate vanzari ai facut astazi?
 - Una singura.
 - Doar una?!!! Azi ai avut un singur client!!! Media echipei noastre de vanzari este de 20 sau 30 pe zi. Cat de mare a
 fost vanzarea?

 151.265 $.
 151.265 $? Dar ce i-ai vandut? 
​ ​
 Prima data i-am vandut un carlig de pescuit de marime 
​ ​
mica. A doua oara unul mediu. Apoi unul mare. Dupa aceea o undita echipata cu mulineta.
 L-am intrebat unde se duce la pescuit si mi-a raspuns: “La mare”. I-am spus ca pentru asta are nevoie de o barca, asa ca ne-am dus la departamentul de barci si i-am vandut una cu motor dublu Cris Craft… Apoi mi-a zis ca nu crede ca masina lui, o Honda Civic, va avea forta sa o traga. Asa ca l-am dus la departamentul auto si i-am vandut un Pajero 4X4.
Directorul era inmarmurit:

 Vrei sa-mi spui ca unui tip care a venit aici sa cumpere un carlig de pescuit i-ai vandut o barca si o masina?!
 Nu, nu… el venise sa cumpere o cutie de absorbante pentru sotia lui. Si atunci i-am spus: “Ei bine, din moment ce weekend-ul tau e stricat, n-ar fi mai intelept sa te duci la pescuit?”

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu