luni, 18 iulie 2011

pupatul in cur ....


Azi am cistigat prima batalie cu escroci de la CEZ .
Cu scuze mi-au anulat (stornat ) facturile de bransare rebransare , si-au recunoscut greseala.
Regret , prea tirziu ....Trebuie sa plateasca si daunele mie si avocatilor .
cu scuzele mele.....
Dragi mei nu va lasati calcti in picioare de aceste grupuri transnationale...
Mai bine murim in picioare dechit cu capul plecat ci cu coloana vertebrala indoita .
Am uitat oare la ce duce pupatul in cur si capul plecat ?????
zirconiu

vezi publicati din 23,24.06


PUBLICAM MAI DAUNAZI :


Trebuie sa va povestesc .
Intimplare care numai in Romania lui boc si base se putea intimpla .
Azi dupa o zi torida de munca vin acasa si gasesc curent canci ...
Sun la CEZ si minune ma anunta ca sunt debransat pentru neplata
Merg la ei cu facturile si chitantele si constata ca a fost o eroare si ca o vor remedia in ....1,2 zile .
Ramin blocat. Cum asa ....Nu se poate mai repede si trebuie sa platiti taxele de rebransare dupa care veniti si faceti o cerere catre director pentru a fi stornate in rest nu e nici o problema.
Cum asa tot eu sa platesc si mai mult sa ma rog de voi sa-mi stornati bani pentru greseala voastra .
Asa e procedura mi-se raspunde de o angajata plictisita chiar iritata .....
Tratative nimic nu si nu ///
Deci va spun aceasta poveste de la hotel .
Oricum am discutat cu avocati si i-i dau in judecata plus daune civile si morale...
Dar oricum eu mi-am facut nervi si cu justitia actuala daca castig in 1 an trebuie sa fiu fericit .
Ca mine erau mult , dar toti se milogeau de angajati nici vorba de avocat sau instanta .
Vai de capul nostru de romani si de tara .
Unde s-a ajuns. Si daca nu vom iesi in strada si nu vom fi uniti ( lucru care cred ca nu se va intimpla ) va fi vai de capul nostru
Astia ne vor calca in picioare si ne vor f..... pina cind vom bori si vom da imprimire .
Ne vor fura si ne vor umili pina cind , daca se va intimpla , vom fi uniti sii vom juca in picioare caci alta solutie nu cred ca mai este posibili . Acum cind aroganta si dispretul lor a capatat nuante apoteotice si delirante .
Vai tie sarman popor.....
Zirconiu

POPOR OPRIMAT SI BAJOCORIT TREZESTETE

In sfirsit dupa 36 ore am curent .
Va sfatuiesc ca pentru acest tip de abuzuri din partea diverselor societati ce tin captivi clienti si le impun diverse clauze arbitrare sa va adresati justitiei si sa nu lasati sa treaca de la voi .
In functie de gravitatea faptului de asemenea anrpc, protectia consumatorulu ,parchet , politie
Daca lasati sa treaca de la voi sau ca de obicei nu aveti timp , derbedei astia va vor ingenunchia din ce in ce mai mult . Va vor calca in picioare.
Voi reveni cu detali juritice si proceduri de urmat
Zirconiu
Nu-i lasati mama lor de hoti......

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu