Carburatoarele motoarelor termice,
in special cele cu membrane,
au nevoie de o intretinere periodica.
Una dintre cauzele
care duc la functionarea defectuoasa
a acestor carburatoare este
calitatea combustibilului. Problemele apar
datorita unui combustibil cu
impuritati (mizerie, apa, etc.).
Carburatoarele cu membrana
pentru motoarele in 4 timpi au fost
proiectate pentru a satisface normele
europene de poluare
a mediului; ca
atare, sunt foarte sensibile la calitatea combustibilului folosit.
Va prezentam cateva recomandari privind intretinerea acestor carburatoare:
Pasul nr. 1
Se
demonteaza carburatorul de pe motor.
Pasul nr. 2
Se demonteaza
capacul camerei de alimentare.
Pasul nr. 3
Se verifica calitatea (elasticitatea si integritatea) membranei
si
a garniturii; se inlocuiesc daca este
nevoie.Se curata sita
(filtrul) de combustibil.
Pasul nr. 4
Se demonteaza capacul
camerei in care se afla cuiul
poantou.
Pasul nr. 5
Se verifica calitatea (elasticitatea si integritatea) membranei
care actioneaza cuiul poantou
si a garniturii; se inlocuiesc
daca este nevoie.
Pasul nr. 6
Se demonteaza cuiul poantou, clapeta, arcul si axul
clapetei. Se verifica integritatea acestor piese, in
special a cuiului poantou; se inlocuieste
daca este nevoie.
Pasul nr. 7
Se demonteaza
jicloarele L si
H.
Pasul nr. 8
Se curata cu aer comprimat toate
orificiile din corpul carburatorului, cu atentie.
pasul 9
se monteaza toate
componentele carburatorului, in
ordinea inversa demontarii.
pasul 10
cu ajutorul unei pompe
manuale, la presiunea de 0,5
bar se verifica etanseitatea camerelor.Pentru a evita problemele aparute in functionarea carburatoarelor cu membrane, cauzate in principal de calitatea combustibilului, Subaru va pune la dispozitie kit-ul de inlocuire
a carburatorului cu membrane cu unul cu plutitor. Puteti vizualiza elementele
componente ale kit-ului in
imaginile alaturate.
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu