marți, 24 octombrie 2017

Simţul umorului !

_Tata de ce bărbaţii de la noi nu au mai multe neveste ?
– Eşti mic. Când vei creşte, vei înţelege de ce LEGEA ne apără !

– Doctore, aţi recomandat soţiei mele să se ducă la băi. E bolnavă ?
– Nu ! Dvs. aveţi nevoie de linişte !
– Hai la o bere !
– De când s-a mutat soacra la mine, nu mai beau !
– De ce ?
– N-am chef s-o văd în dublu exemplar . . . .
– Doctore, sunt foarte îngrijorat : soţia mea vorbeşte în somn .
– Nu-i nimic grav . .
– Dar ea repetă : “mai repede, mai repede, Gică” , ori pe mine mă cheamă Nelu !
– Ai auzit ce-a păţit Popescu ?
– Nu !
– A fugit cu nevastă-mea !
Unei fetiţe i se explică faptul că mireasa se îmbracă în alb, pentru cea mai frumoasă zi din viaţa ei.
Micuţa întreabă : – Şi de ce mirele se îmbracă în negru 
Soţul, întors acasă, simte mirosul din bucătărie.
– Iar tocană de pasăre ?
– Dragule, tu nu ştii ce vrei : luni îţi place tocana, marţi, miercuri, joi la fel – îţi place – şi deodată, vineri nu-ţi mai place . . . .
– Fata mea, cineva mi-a cerut mâna ta !
– Vai tată, dar n-aş vrea să mă despart de mama !
– O, poţi să o iei cu tine, draga mea !
– Tată, cât costă să te căsătoreşti ? , întreabă puştiul.
– Nu ştiu, fiule; încă plătesc !
– Nu ţi-e ruşine că te-a adus chelnerul acasă la miezul nopţii ?
– Păi, dacă mai devreme n-a fost liber . . .
– Scumpule, zici că fotbalul e viaţa ta, şi abia după el, eu ?
– Nu, iubito, mai sunt boxul, tenisul, handbalul . . .
– Doctore, chiar nu mai e nici o speranţă ?
– Nu, tinere, soacra dumitale se va înzdrăveni în mod sigur.
– Dragule, ai fi dorit să mă mărit cu altul ?
– Nu, scumpo, eu nu doresc răul nimănui !
– Tinere, ceri mâna fiicei mele ? Înţeleg că ai viitorul asigurat.
– Dacă ea nu m-a păcălit, da . . . .
– Chelner, ce vin ne recomanzi, la aniversarea căsătoriei ?
– Depinde, domnule, dacă vreţi să sărbătoriţi ori să uitaţi . . .. .
Admirîndu-se în faţa oglinzii, soţia îşi întreabă soţul :
– Ce-ţi place mai mult la mine : figura mea frumoasă ori trupul meu minunat ?
– Simţul umorului !

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu