marți, 27 noiembrie 2012

Bancuri ...medicale


-- Bancuri ...medicale --
Doctorul catre pacient:
- Cum sunt noile supozitoare pentru insomnie?
- Remarcabile, d-le doctor, nici nu apuc sa scot degetul!
_____________________________________________________________________________
- Domnule doctor, cred ca copilul e bolnav. Desi manânca bine, a pierdut 300g
 în ultima saptamâna.
- Nici-o grija, rezolvam, zice doctorul. Suge de la piept sau îi dati lapte praf?
- De la piept, domnule doctor.
- Aha, atunci va rog sa va dezbracati ca sa va examinez.
Tipa îsi da bluza jos, arunca si sutienul. Doctorul îi palpeaza sânii, o mulge, 
examineaza îndeaproape sfârcurile si, în cele din urma, nedumerit, pune gura
 si suge de la ambii sâni. Apoi, radios, pune diagnosticul:
- Bineînteles ca slabeste copilul, dumneavoastra nu aveti lapte, doamna!
- Normal , zice tipa. Eu sunt matusa lui, dar oricum, îmi pare bine ca am venit
 cu el azi!
____________________________________________________________________________
O pereche asteapta un copil si se informeaza la doctor cum e cu sexul în 
timpul graviditatii. Doctorul explica:
- În prima treime a perioadei de sarcina puteti avea contact sexual normal,

 în a doua treime numai din spate ca si câinele, iar în ultima treime ca lupul.
Sotul putin contrariat: - Ca lupul?!
La care doctorul: - Da, da te pui lânga si urli.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Un doctor român se întoarce din China, unde participse la un congres
 international pentru reducerea natalitatii. Toti se aduna în jurul lui, 
curiosi sa afle cum au rezolvat chinezii problema. - E foarte simplu.
 Când barbatul vine la consultatie, doctorul îl pune sa-si aseze testicolele
 pe masa, le tine bine, ia ciocanul si le trage una cât poate de  tare. 
Pe cei prezenti îi trece un fior rece pe spinare. Unul zice cu jumatate
 de voce: - Dar nu doare?
La care doctorul, calm: - Doar daca-mi dau din greseala cu ciocanul în 
deget.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
La doctor se prezinta un barbat care începe sa-si verse oful: - Domn doctor,
 am o problema: când sunt cu nevasta-mea, nu mai dau randamentul de pe
 vremuri...  - Stai linistit! Uite aici un praf rosu, presara-l înainte si o sa ai 
randamentul de pe vremuri. A doua zi, omul vine iar: - Domn doctor, nu a
 avut nici un efect... - Înseamna ca problema e mai grava decât am crezut.
 Uite un praf albastru. Asta trebuie sa mearga.În urmatoarea zi, omul vine
 iar, amarât:  - Domn doctor, nici asta n-a mers... - Un singur praf mai am,
 asta gri. Daca nici asta nu merge, nu stiu ce sa-ti mai fac... Pleaca omul 
acasa si se întoarce a doua zi fericit. - Ei? Cum a mers? - Super! Toata
noaptea am fost activ! Si nici acum nu mi se culca! - Ei vezi, cimentul tot ciment...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Se duce un tip la doctor si zice: - Domnule doctor, eu sunt dezechilibrat sexual !
 - Lasa ca pun io diagnosticul, ca de-aia sunt doctor. Tu spune-mi numai 
simptomele! - Pai e simplu domnule doctor! Când mi se scoala... cad in nas.

----------------------------------------------------------------------------

- Medicul meu a insistat sa trec pe la dumneavoastra, spuse pacientul catre

 psihiatru. Dumnezeu stie de ce, caci eu am o casnicie fericita, o slujba sigura,
 multi prieteni, n-am griji...
- Hm, spuse psihiatrul, luându-si carnetul de notite. Si de când ai senzatia asta?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu