vineri, 13 februarie 2015

SA MAI RADEM

SA MAI RADEM


 
 
 
Un somn sanatos nu numai ca prelungeste viata, dar si reduce ziua de lucru ! 
--------------------------------------------------------------------------------
In zilele noastre, pietonii sunt de doua categorii: rapizi si accidentati. 
--------------------------------------------------------------------------------
Trece un cortegiu funerar. Un trecator intreaba pe o blonda:
- Cine e mortul?
...cred ca cel din sicriu..
--------------------------------------------------------------------------------
Intrebare: Ce faci daca maine vine sfarsitul lumii?
Raspuns: 
Plec in Romania pentru ca astia-s cu 100 de ani in urma !!! 
--------------------------------------------------------------------------------
Care femei sunt cele mai fidele? Blondele? Brunetele? Roscatele?
Raspuns: Căruntele... 
------------------------------
Doi politisti gonesc cu masina. La un moment dat ocolesc o groapa si intra intr-un pom. Ies amandoi dintre fiarele contorsionate, iar unul din ei zice:
- Sa stii ca meritam o prima! Niciodata nu am ajuns asa repede la locul accidentului.
---------------------------
- Doctore, in fiecare seara, cand ma culc, e cineva ascuns sub pat. Ma scol, ma uit si acolo nu-i nimeni. Ma culc la loc, dar dupa un timp ma dau jos si iar ma uit sub pat dar nu-i nimeni. Chestia asta ma distruge. Puteti face ceva ?
- Va vindec in 2 ani de psihoterapie, cu cate trei sedinte pe saptamana.
- Si cam cat  ma va costa?
- 100 pe sedinta!
- Hm... ma mai gandesc...
Dupa 6 luni, psihiatrul se intalneste cu pacientul:
- N-ai mai revenit pe la cabinet...
- Cu 100 per sedinta ??? Baiatul care-mi aduce pizza mi-a rezolvat problema cu doar 5 !
- Baiatul cu pizza ?!? Chiar asa ??? Si cum a procedat ?
- Mi-a zis sa tai picioarele de la pat !
---------------
- Hai la o bere ! 
- De când s-a mutat soacra la mine, nu mai beau !
- De ce ? 
- N-am chef s-o văd în dublu exemplar  . . . .  
--------------------------- 
-       Prietene, n-am avut noroc cu nici o nevastă ! 
-       Cum aşa ? 
-       Prima a fugit cu un italian . . . 
-       Şi-a doua ? 
-       Nu vrea să fugă . . .   
------------------------- 
Discuţie între doi cowboy : 
-       Mie mi se pare imoral să faci cunoştinţă cu viitoarea soţie  într-un bar ! 
-       Ai dreptate. Dar tu cum ai cunoscut-o pe a ta ? 
-       Am câştigat-o la o partidă de biliard !  
---------------------
-    Cum păstraţi armonia conjugală ? 
-   Prin reciprocitate : Când soţia e nervoasă, eu tac. Şi invers :  eu tac când soţia e nervoasă ! 
-------------------- 
-       Nu ţi-e ruşine că te-a adus chelnerul acasă la miezul nopţii ? 
-       Păi, dacă mai devreme n-a fost liber . . .
----------------
-       Doctore, chiar nu mai e nici o speranţă ? 
-       Nu, tinere, soacra dumitale se va înzdrăveni în mod sigur. 

----------------- 
-       Dragule, ai fi dorit să mă mărit cu altul ? 
-       Nu, scumpo. Eu nu doresc răul nimănui ... 
-----------------------
-       Tinere, ceri mâna fiicei mele ? Înţeleg că ai viitorul asigurat. 
-       Dacă ea nu m-a păcălit, da . . . .  
-----------------------
-       Fata mea, cineva mi-a cerut mâna ta !
-       Vai tată, dar n-aş vrea să mă despart de mama ! 
-       O, dar poţi să o iei cu tine, dr aga mea !   
--------------------------------------------
La o staţie de benzină cu o singură pompă se opreşte un tip cu un Hummer şi începe să bage benzină. Trece o jumătate de oră, el bagă benzină... Trece o oră, trec două... În spatele lui s-a făcut coadă, toţi înjură în delir. Unu’ scoate capul pe geam şi îi strigă ăluia cu Hummerul: 
- Ascultă, bă! Măcar opreşte motorul, cât bagi benzină ! 
----------------------------------------------------------------------
Sotia catre sot:
- Am doua vesti pentru tine, una proasta si una buna.
- Spune-le.
- Te parasesc!
- Si vestea proasta?
--------------------------------
Un tip care manca la un restaurant cheama chelnerul:
- Gusta, te rog, supa.
Chelnerul, confuz, intreaba:
- Este prea fierbinte?
- Gusta supa!
- Este prea rece?
- Gusta supa!!
- A cazut vreo musca in ea?
- Gusta supaaaa...!!!
Chelnerul, obosit de ghicit, cedeaza.
- Bine, bine, gust supa. 
Unde-i lingura?
- Aha! 

-----------------
Undeva la ţară ... Bătaie în geam noaptea pe la ora trei:
- Hei, n-ai văzut o turmă de boi?
- De ce? Ai rămas în urmă? 

 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu