sâmbătă, 30 martie 2013

bancuri de simbata seara


- Vai, dragă, ce a slăbit soţul tău!
- De la pescuit i se trage.
- Nu ştiam, pescuitul slăbeşte?
- Păi mănîncă ce prinde.

Vorbă între marinari: iubeşte-ţi copilul ca şi cînd ar fi al tău.

Un studiu recent a vrut să afle în ce zile doresc bărbaţii să facă amor.
Rezultatele au fost surprinzătoare: bărbaţii preferă zilele care încep cu M: Marţi, Miercuri, Mîine, Mereu, Mîmbătă si Muminică.


Prietena mea îmi spune mereu că am probleme de fidelitate. 
Ciudat... nevastă-mea nu mi-a zis niciodată treaba asta.

Doi tineri stăteau pe o bancă. După o oră de linişte, băiatul se decide să rupă tăcerea:
- Nu vrei să mergem la mine în apartament?
- Nu aveam de gînd, însă m-ai convins.

Un cuplu, soţ şi soţie, sînt invitaţi la un bal mascat. 
În seara petrecerii, soţia are o migrenă şi îi spune soţului că nu poate veni pentru că se simte rău, dar insistă ca el să meargă. 
Cam neconvins, acesta îşi pune costumul şi pleacă. 
Soţia ia o aspirină şi se culcă.
 După o oră, se trezeşte în plină formă şi decide să meargă totuşi la bal, dar fiind un pic geloasă îşi pune alt costum pentru a-l testa pe consort. 
Ajunsă acolo, îl localizeaza pe soţ după costum, dar vede că acesta dansează cu altă femeie, apoi cu alta, şi alta, cu gesturi destul de indecente. 
Se îndreaptă şi ea spre el, tipul n-o recunoaşte, iar ea îi propune să se ducă în altă cameră şi să faca amor. El acceptă şi dupa ce scena se consumă femeia pleacă repede acasă, se schimbă şi între timp vine şi soţul.
- Ei, dragă, te-ai distrat bine la petrecere? întreabă soţia.
- Deloc, la un moment dat, m-am retras în bucătărie cu nişte prieteni la un poker şi i-am dat costumul unui alt tip, iar ăsta mi-a zis după că s-a distrat de minune.

- De cînd ţi-ai cumpărat videorecorder?
Nu l-am cumpărat. Îl am de la o, să mă exprim aşa, cunoştinţă. 
Ne-am întîlnit la un cocteil. M-a invitat la ea, are un apartament superb. 
M-a servit cu un whisky grozav, am cinat la lumina lumînărilor.
Am dansat, ne-am sărutat. 
Apoi ea a dispărut cîteva momente şi a revenit într-o ţinută mai mult decît foarte sumară. 
Mi-a spus că-mi oferă tot ce are ea mai scump. 
Aşa că am ales aparatul ăsta şi am plecat.


"Felicitări, băiatul meu!", spune unchiul. 
"Sînt sigur că peste ani, cînd te vei gîndi la ziua de azi, ţi-o vei aminti ca pe cea mai fericită zi din viaţa ta."
"Dar nu astăzi mă însor, abia mîine!" protesetază nepotul.
"Ştiu", răspunde unchiul, "tocmai de aceea."

- Scumpule, mi-ai promis că de ziua mea mă duci să-mi arăţi nişte blănuri grozave.
- Da, n-am uitat. Hai, îmbracă-te repede, să prindem deschis la Grădina Zoologică.
              - Soţia dumitale va fi frumoasă, deşteaptă şi bogată, ii spune ghicitoarea unui bărbat.
              - Minunat, dar ce fac cu actuala?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu