Statul mafiot postdecembrist.
Prin lovitura de
stat care a urmat revoltei populare anticomuniste din decembrie 1989
şi prin manipularea informaţională a cetăţenilor, în România a fost instaurat
un stat care s-a autointitulat democratic, dar care nu este construit
de popor şi nu guverenează, nu exercită puterea statală, în
interesul poporului, pentru popor. Dimpotrivă, el este un stat autocratic,
dictatorial. Este un stat care s-a autoconstruit, un stat care s-a autocreat.
Este un stat care s-a autoinvestit cu puterea statală.
Statul român
postdecembrist este opera activiştilor şi securiştilor partidului
şi statului comunist, care au creat Constituţia din 1991, au infiltrat
partidele politice postdecembriste, au devenit membrii parlamentelor şi
guvernelor postcomuniste, au conceput şi aplicat “reforma”, au conceput şi
aplicat legile prin care capitalul românesc acumulat până în 1989 a trecut în
proprietatea lor privată, prin care o bună parte a veniturilor cetăţenilor
create după 1989 au intrat tot în buzunarele lor, ale guvernenţilor, prin care
naţiunea română a fost adusă la starea de cea mai săracă şi umilită naţiune din
Europa.
Clasa politică
românească postdecembristă, constituită din foştii securişti şi activişti
comunişti s-a înregimentat în diverse partide, care, prin discursuri şi lozinci
acoperă întreg spectrul politic european, având, însă, toate, un scop
comun: “reforma”, adică îmbogăţirea lor, a guvernanţilor, prin însuşirea
avuţiei create de români înainte de 1989 şi după.
Pentru a-şi realiza
obiectivul său fundamental – îmbogăţirea – clasa politică românească
postdecembristă şi-a creat statul de care avea nevoie, stat care a
aplicat aceeaşi politică, aceeaşi “reformă”, indiferent de coloratura
politică a celor care au câştigat alegerile din 1990, 1992, 1996, 2000,
2004.
Pentru a-şi realiza
scopul său fundamental – îmbogăţirea guvernanţilor – statul român
postdecembrist s-a autodotat cu puteri nelimitate, discreţionare,
dictatoriale.
Acest stat s-a
autodotat cu puterea de a-şi pune membrii săi deasupra legii, prin
legiferarea imunităţii parlamentarilor hoţi, excroci, corupţi, şpăgari, ţepari
de bănci, de societăţi de asigurări, de fonduri de investiţii, ş.a.m.d.
Acest stat s-a
autodotat cu puterea de a da legi prin care a expropriat cetăţenii României
de întregul capital acumulat de aceştia de-a lungul istoriei, capital care a
fost trecut, mai întâi, în proprietatea statului, prin Legea nr. 15/1990, apoi,
prin aşa-zisa privatizare, în proprietatea privată a lor, a guvernanţilor şi a
clientelei lor politice şi financiare.
Acest stat s-a
autodotat cu puterea de a adopta legi, ordonanţe şi hotărâri de guvern care
au făcut posibilă îmbogăţirea guvernanţilor, prin jefuirea cetăţenilor de o
mare parte a veniturilor acestora, prin inflaţie artificială, manipularea pieţelor
de capital (vezi FNI, SAFI), falimentarea băncilor şi a întreprinderilor
industriale, reducerea continuă a puterii de cumpărare a salariilor şi
pensiilor.
Constituţia din
1991 nu i-a acordat statului român puterea de a tipări monedă, dar nici
nu i-a interzis să tipărească monedă, astfel încât statul, prin Banca Naţională
a României, a tipărit şi a aruncat pe piaţă atâţia bani câţi i-au trebuit pentru
a genera o inflaţie galopantă, prin care salariile şi preţul
forţei de muncă au fost aduse la unul din cele mai scăzute niveluri din
lume, prin care întreprinderile româneşti au fost falimentate şi decapitalizate,
astel încât să poată fi “trecute”, cvasigratuit, în proprietatea privată a
guvernanţilor.
Constituţia din
1991 nu i-a acordat statului român puterea de a stabili nivelul dobânzilor
la care banii tipăriţi de stat au fost puşi la dispoziţia sistemului bancar,
nici nu i-a interzis, nu i-a impus vreo restricţie, sau vreo răspundere legată
de nivelul acestor dobânzi, astfel încât statul, prin Banca Naţională a
României, a impus, cu de la sine putere, niveluri ale dobânzilor de peste 100%
pe an, care au contribuit şi ele la crearera inflaţiei artificiale,
principalul instrument utilizat pentru jefuirea capitalului naţional, pentru
reducerea valorii forţei de muncă şi a capitalului naţional, pentru sărăcirea
populaţiei şi îmbogăţirea guvernanţilor.
Constituţia din
1991 nu a acordat statului român puterea de a da legi prin care să
reglementeze piaţa de capital, respectiv modul în care să fie efectuate
oparaţiunile de vânzare-cumpărare a titlurilor de valoare – acţiuni,
obligaţiuni, etc. Fără a avea această putere, statul a dat mai multe
legi, ordonanţe şi hotărâri de guvern pentru reglementarea pieţei de capital,
care au permis ca sume băneşti uriaşe ale cetăţenilor să fie furate de excroci
– SAFI, FNI – cu ajutorul instrumentelor acestei pieţe, instrumente
create de stat, prin lege, regulamente, instrucţiuni, etc.
Constituţia din
1991 nu a acordat statului român puterea de a da legi prin care să
reglementeze circulaţia banilor în economie, prin care să reglementeze
activitatea băncilor, a sistemului bancar. Fără a avea această putere de la
popor, statul român a adoptat mai multe legi, ordonanţe şi hotărâri de
guvern prin care a permis Băncii Naţionale a României să falimenteze cea mai
mare parte a băncilor cu capital de stat şi privat românesc (BANCOREX, BANCA
AGRICOLĂ, BANKOOP, B.I.R., etc) şi aproape toate băncile populare înfiinţate
după 1989.
Constituţia din
1991 nu a acordat statului român puterea de a avea proprietate privată,
nici pe aceea de a fi proprietar de capital. Nici nu i-a interzis dreptul de a
fi proprietar de capital. Nici nu i-a stabilit vreo răspundere pentru
capitalul ajuns în proprietatea lui, a statului. El, statul român, se
autoîmproprietărise în 1990, prin Legea 15/1990, cu întregul capital acumulat
de cetăţenii români până în 1989, încălcând prevederile Constituţiei în vigoare
la acea dată. Neavând nici o răspundere constituţională pentru capitalul
naţional pe care şi l-a însuşit abuziv, statul român postdecembrist a făcut ce
a vrut din acest capital, fără să dea vreo socoteală poporului, de la care
furase capitalul: l-a devalizat, l-a vândut, la preţuri de nimic, cu sumele
încasate şi-a plătit menţinerea la putere, i-a mituit pe salariaţi să se lase
expropriaţi şi concediaţi.
Statul român
postdecembrist s-a autodotat cu puterea de a pune pe grumazul cetăţeanului
român cele mai grele impozite şi taxe de pe continent, deşi el,
cetăţeanul român, tot datorită statului, are cele mai mici venituri.
Acest stat s-a
autodotat cu puterea de a încălca, în mod sistematic, Constituţia,
propriile legi, ordonanţe şi hotărâri de guvern, cu puterea de a încălca
libertăţile şi drepturile cetăţenilor, fără să răspundă, în nici un fel, fără
să dea socoteală în faţa cetăţenilor pentru abuzurile sale.
Este cunoscut modul
fraudulos în care guvernanţii României au obţinut în octombrie, 2003, votarea
Legii privind revizuirea Constituţiei.
Adevăratul motiv al
revizuirii Constituţiei nu l-a constituit, nicidecum, aderarea la Uniunea
Europeană, ci jaful, adică scoaterea la mezat, la vânzare, a unor importante
componente ale avuţiei naţionale, care, conform Constituţiei din 1991, nu
puteau fi înstrăinate. “Scăpaseră” bogăţiile subsolului – aurul, uraniul,
cărbunele, petrolul, gazele naturale, etc, ca şi apele – delta, lacurile,
râurile, apele minerale.
Conform
Constituţiei din 1991, făceau obiectul exclusiv al proprietăţii public – adică
nu puteau fi înstrăinate, vândute – “bogăţiile de orice natură ale
subsolului, căile de comunicaţii, spaţiul aerian, apele cu potenţial energetic
valorificabil şi acelea ce pot fi folosite în interes public”. Conform
Constituţiei revizuite în 2003, fac obiectul proprietăţii publice “bogăţiile de
interes public (deci nu de orice natură) ale subsolului, spaţiul aerian (nu şi
căile de comunicaţii), apele cu potenţial energetic valorificabil, de interes
naţional (deci nu toate apele, ci numai cele de interes naţional)”.
Cina va stabili
care bogăţii ale subsolului nu sunt de interes public şi care ape nu
sunt de interes naţional? Poporul? Nu. Statul. Cum? Prin legi adoptate
de parlamentarii care au votat şi legile privatizării, şi legile care au
falimentat băncile şi fondurile de investiţii, şi legile care au condus la
înjumătăţirea salariilor şi pensiilor.
Statul român
postdecembrist a fost de la început şi continuă să fie un stat autocratic,
mafiot, care trebuie înlocuit cu opusul său, un stat democratic,
un stat popular.
Niciun comentariu :
Trimiteți un comentariu