marți, 19 noiembrie 2013

gelosul

Soţul, gelos, angajează un detectiv să-i urmărească soţia pe care o bănuia de infidelitate. 
După o săptămână de filaj detectivul îi dă raportul.
- Trei zile la rând soţia dumitale a plecat de la serviciu, împreună cu şeful ei şi, după ce au luat prânzul în separeul unui restaurant cochet, într-o atmosferă romantică, cu flori şi şampanie, au râs şi s-au ţinut de mână, s-au dus la hotel şi s-au închis în cameră.
- Şi mai departe ce s-a întâmplat?
- Păi mai departe i-am văzut pe gaura cheii cum se sărutau.
- Extraordinar! Simt cum mă sufoc de mânie. Şi mai departe ce s-a mai întâmplat? întrebă soţul gelos.
- Păi bărbatul a trântit-o pe pat şi s-a aruncat peste soţia dumitale.
- Da, şi apoi? Ce s-a întâmplat mai departe, că o omor!
- Păi el şi-a scos cămaşa şi ea bluza.
- Ah, divorţez! Spune mai de-parte!
- Păi şi-a scos el pantalonii şi doamnei i-a dat fusta jos.
- Nu-mi vine să cred! Aşa nu se mai poate! Şi, şi mai departe?
- Păi şi-au dat şi chiloţii jos.
- Şi?.
- Păi nu mai ştiu, că au aruncat chiloţii tocmai pe clanţa uşii şi n-am mai văzut, zice detectivul.
- Uite vezi, oftează soţul, incertitudinea asta mă omoară!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu