luni, 24 mai 2010

22.05.2010

Iata dupa o indelungata absenta revin.In plina CRIZA ......
De nervi poate . De luni bune lumea (romani au inebunit ) Peste tot numai ginduri negative .Peste tot numai bocete si vaitaturi .De parca lumea s-ar sfirsi .La fel ca in povestea cu drobul de sare.....Dar nimeni nu face nimic.Toata lumea parca e amortita .Nici un program , nici o ideie,nici un plan , numai NIMICA .
Vrem sa fie mai bine dar gindim continu la ce e mai rau si culmea , nimeni da nimeni nu se gindeste cum, dar cum sa facem sa fie bine .
Sterilitatea neuronala specifica la romani , amestecata cu gradul maxim de toxicitate al pupincurismului national si cu binecunoscuta noastra tradare . A si nu in ultimul rind cu vaicareala sterila
Bravos popor , bravos natiune .La mai mare nenicule.
Eu nu sunt ca voi . Eu vreau sa traiesc . Eu voi fi fericit . Eu sunt fericit .
Eu merg mereu spre paradis ........
Singur
S-au poate nu
Cu drag va salut
Ciprian
Pappa Anton

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu